Groepslessen

BARRE

Les Mills BARRE is een moderne versie van een klassieke balletles. Het is een workout van 30 minuten die ontwikkeld is om de houdingsspieren in vorm te krijgen, de corekracht op te bouwen en even te ontsnappen uit de alledaagse hecktiek.
Les Mills BARRE is een moderne versie van een klassieke balletles. Het is een workout van 30 minuten die ontwikkeld is om de houdingsspieren in vorm te krijgen, de corekracht op te bouwen en even te ontsnappen uit de alledaagse hecktiek.

BodyPump

BodyPump is een les die je hele lichaam versterkt. Het programma van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft.
BodyPump is een les die je hele lichaam versterkt. Het programma van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft.

Box & Shape

Box
Box & Shape is een 30 minuten HIT workout gebaseerd op boxen en bootcamp oefeningen. Het is de ideale les om in een korte tijd al snel resultaat te zien. Tijdens deze workout train je alle grote spiergroepen waaronder benen en core-spieren als accent. Dit gecombineerd met leuke en intensieve box-combinaties, wat zorgt voor snelle conditieopbouw en vetverbranding.

Boxercise

Tijdens Boxercise leer je op een speelse wijze vertrouwd te raken met de technisch correcte uitvoeringen van de basistechnieken van het boksen. Met behulp van de technieken leg je accent op conditie, kracht en uithoudingsvermogen. In tegenstelling tot andere vormen van boksen gaat het tijdens de workout niet om fysiek contact tussen mensen. Er wordt niet aan sparring gedaan.
Tijdens Boxercise leer je op een speelse wijze vertrouwd te raken met de technisch correcte uitvoeringen van de basistechnieken van het boksen. Met behulp van de technieken leg je accent op conditie, kracht en uithoudingsvermogen. In tegenstelling tot andere vormen van boksen gaat het tijdens de workout niet om fysiek contact tussen mensen. Er wordt niet aan sparring gedaan.

Crosstraining

Crosstraining is een manier om de algehele fitheid van het lichaam en prestaties te verbeteren door continu de trainingsroutine te veranderen. Tijdens de crosstraining varieer je tussen cardio-training, krachttraining en het verbeteren van je uithoudingsvermogen.
Crosstraining is een manier om de algehele fitheid van het lichaam en prestaties te verbeteren door continu de trainingsroutine te veranderen. Tijdens de crosstraining varieer je tussen cardio-training, krachttraining en het verbeteren van je uithoudingsvermogen.

Essentrics

Essentrics is een nieuwere fitnesstrend die zeker het proberen waard is. Tijdens de workout stretch je de spieren op een actieve manier waarbij je oefeningen van Tai Chi, fysiotherapie en ballet combineert.  Essentrics is een goede les om je flexibiliteit en mobiliteit te verbeteren. In 60 minuten heb je een full body workout gehad en werk je aan een betere lichaamshouding. Je zal snel merken dat je spieren sterker en slanker worden.
Essentrics is een nieuwere fitnesstrend die zeker het proberen waard is. Tijdens de workout stretch je de spieren op een actieve manier waarbij je oefeningen van Tai Chi, fysiotherapie en ballet combineert. Essentrics is een goede les om je flexibiliteit en mobiliteit te verbeteren. In 60 minuten heb je een full body workout gehad en werk je aan een betere lichaamshouding. Je zal snel merken dat je spieren sterker en slanker worden.

Spinning

Spinning of Indoor Cycling is de absolute calorieën-killer workout bij Fitness de Stap. Tijdens de Spinningles verbruik je al snel 500 tot 700 calorieën. Daarnaast bouw je in korte tijd ook nog eens veel conditie op. Spinning is voor iedereen geschikt en je hoeft zeker geen buitenfietser te zijn. De Indoor Fiets Interval Training op gave muziek is zowel live als virtueel te volgen.
Spinning of Indoor Cycling is de absolute calorieën-killer workout bij Fitness de Stap. Tijdens de Spinningles verbruik je al snel 500 tot 700 calorieën. Daarnaast bouw je in korte tijd ook nog eens veel conditie op. Spinning is voor iedereen geschikt en je hoeft zeker geen buitenfietser te zijn. De Indoor Fiets Interval Training op gave muziek is zowel live als virtueel te volgen.

Virtueel Spinning

Wist je dat... Marco een van de MasterTrainers is bij CycleMasters? CycleMasters is een VirtueelSpinning programma met afwisselende muziek, HIT-trainingen afgewisseld met 20 minuten, 45 minuten en 90 minuten durende vetverbrandingslessen en workouts gericht op uithoudingsvermogen. Tijdens de workout wordt je meegenomen naar de mooiste plekken van Europa.

Rug Training

De rugtraining is een ideale les na een fysiotraject. Iedere week om 17.30u doen we alle oefeningen voor o.a. rug, buik en benen. Daarnaast komen er ook veel rek- en strekoefeningen aan bod.
De rugtraining is een ideale les na een fysiotraject. Iedere week om 17.30u doen we alle oefeningen voor o.a. rug, buik en benen. Daarnaast komen er ook veel rek- en strekoefeningen aan bod.

Step & Shape

Step
Step & Shape is de Old School aerobic les, welke al meer dan 20 jaar succesvol op het rooster staat. De reden daarvan is simpel, de les is verdeeld in 30 min cardio op de step en 30 min BBB-oefeningen (Buik Benen Billen). Tijdens Step & Shape train je zowel op vetverbranding, als op spierversterking. Daarnaast is het ook nog eens een les waar iedereen aan mee kan doen.

XCORE

Tijdens de XCORE Workout doe je talloze dynamische oefeningen met een aluminium buis gevuld met grit. De workout duurt 45 minuten waarin je optimaal je core, je conditie en je spieren en bindweefsel traint. Daarnaast verbruik je ook nog eens eens hoogaantal calorieën.
Tijdens de XCORE Workout doe je talloze dynamische oefeningen met een aluminium buis gevuld met grit. De workout duurt 45 minuten waarin je optimaal je core, je conditie en je spieren en bindweefsel traint. Daarnaast verbruik je ook nog eens eens hoogaantal calorieën.

Groepslesrooster

Groepslesrooster Fitness de Stap September 20195035 1 1 1

Contact
Hasselsestraat 3, Luyksgestel
info@fitnessdestap.nl
0497-541995

I never regret when

I DO IT

I always regret when

I DON’T

Lessenrooster

Download

Social Media